Ученици регистрираха касови бележки за над
1 млн. лева от началото на играта на НАП „Парола: Касова
бележка“. За наградите - таблети, фотоапарати и игрална конзола,
досега са регистрирани 152 хил.
касови бележки, а над 11 000 фенове следят публикациите в страницата на
кампанията във Facebook.
Играта „Парола: Касова бележка“ е част от
образователната кампания на НАП „Влез в час с данъците 2“ и има за цел да
повиши информираността на младите за данъците и осигуровките. Акцент в кампанията
през тази година са отговорите на въпросите защо е важно да се издават касови
бележки при покупка и как това засяга всеки потребител.
Според регламента на играта, всеки ученик
в България може да регистрира неограничен брой касови бележки чрез специално
разработен софтуер. Приложението е достъпно на фенстраницата на кампанията
във Facebook,
както и за мобилни телефони с операционни
системи Android и IOS.
Учениците могат да регистрират касови
бележки до 31 май 2015 г. Колкото повече фискални бонове запише един участник,
толкова по-голям е шансът той да спечели някоя от наградите. Стойността на
покупката не е от значение. Важно условие е учениците да съхраняват касовите
бележки, които регистрират до края на играта. Печелившите се определят на
лотариен принцип.
Общо 110 учебни часа, посветени на
данъците и осигурителните вноски, проведоха служители на НАП в 28 средни
училища в цялата страна от началото на кампанията. До края на кампанията
предстоят срещи с още близо 20 000 ученици.
В град Враца данъчните уроци преминават
при голям интерес, учениците са много активни, задават въпроси, участват в
дискусията, изказват своето мнение и отстояват позициите си. Тези срещи са
много полезни, защото информацията, която получават е важна за тях.
Юлия Грънчарова
Няма коментари:
Публикуване на коментар