Бисквитки

сряда, 12 октомври 2011 г.

Служителите на М-Тел с емоционално послание към клиентите

Компанията въвежда нови стандарти на обслужване

Служителите в Мобилтел записаха видеопослание към клиентите на компанията, което да се разпространи в социалните мрежи за видео споделяне. Над 500 служители се събраха, за да благодарят лично на клиентите и да изразят своята съпричастност към тях под формата на сърце. Във видеото служителите на М-Тел благодарят искрено за търпението и разбирането през последната нелека за тях и за клиентите година, описвайки трудностите, през които са преминали.

Клипът е по инициатива на работещите в Мобилтел и е с участието на мениджъри от всички нива. Осъществен е с професионалната помощ на агенцията Unit One, организирала флашмоба за старта на телевизия Utilisima. Тогава 1000 жени се събират на стадион „Герена” по време на мач на синия отбор. Режисьор на клипа е Станислав Тодоров-Роги. Неговият почерк е белязал българските сериали „Тя и Той” и " Кафе пауза". Автор е на документалните филми "Личен разговор" за Наум Шопов и "Само един живот..." за Емил Димитров. Режисирал е редица риалити предавания като "Стар Академи", "Биг Брадър", „Пълна промяна”, „Размяна на съпруги” и други. В момента e режисьор на сериала "Столичани в повече". Музиката към видеото е композирана специално от Румен Бояджиев - син.

Видеопосланието си хората в М-Тел отправят в края на една тежка за компанията година и е поредният и най-емоционален израз на уважение към клиентите.

Наред с това, Мобилтел въвежда последните тенденции в обслужването на клиенти, предлагани отскоро от оператори като Vodafone и A1. От днес стартира нова услуга за всички притежатели на т.н. умни устройства – телефонна линия 088 1881. Чрез нея клиентите ще получават специализирана помощ и консултация по всякакви въпроси за смартфони и таблети. Всеки, който има желание да се възползва максимално от възможностите на своя смартфон, вече ще има къде и на кого да зададе въпросите си. Линията ще е на разположение на клиентите всеки ден от 08:00 ч. до 21.00 ч. Мобилтел инвестира в специализирано обучение на своите специалисти, които ще разясняват спецификациите и характеристиките на различните устройства, тяхното меню и основните им функции, независимо от операционната система на устройството. Те ще са личните експерти на изкушените от новите технологии и за най-често използваните приложения, предлагани през официалните виртуални магазини.

Пак от днес Мобилтел въвежда нов срок за обслужване на клиентите – 7 работни дни за отговор на запитвания и оплаквания. Новата стъпка в полза на клиентите е продиктувана от усилието на компанията да улесни комуникацията с тях и да удовлетвори максимално очакванията им за бързо и качествено обслужване. Новият срок е възможен поради оптимизацията на процесите вътре в компанията. Наемане на нови служители не се предвижда. Всеки клиент ще може да получи отговора на своето запитване или жалба по предпочитания от него начин – e-mail или телефонно обаждане.

Клиентите на Мобилтел разполагат с възможно най-широката гама от канали за обратна връзка. Запитвания и оплаквания се приемат от всички нива в дирекция „Обслужване на клиенти” – центъра за обслужване на *88, специализираните звена за обработка на писмени жалби, секцията „Въпроси и отговори” на сайта на компанията. Възможност за подаване на заявка, предложение или оплакване е осигурена и във всеки магазин на оператора чрез електронен регистър, който се обслужва online. От тази година в социалната мрежа Фейсбук вече има и чат със сътрудник на М-Тел.

Видеопосланието от служителите на Мобилтел можете да видите тук: http://www.youtube.com/watch?v=9UUKUfns2ko&feature=channel_video_title.

и да свалите от тук: http://dox.bg/files/dw?a=3bf75e54e1.

Снимки от заснемането на видеопосланието: http://dox.bg/files/dw?a=d08b2d5c12.

Корпоративни комуникации

Мобилтел ЕАД

0882 201 202

http://www.mtel.bg

http://www.facebook.com/MobiltelBG

Няма коментари:

Публикуване на коментар