Бисквитки

вторник, 29 март 2011 г.

Цецка Цачева открива офис на ГЕРБ в Оряхово

На 1 април 17.00 ч. с водосвет за здраве и благополучие ще бъде открит нов офис на общинската структура на ПП ГЕРБ Оряхово. Той се намира на ул. “Коста Лулчев” № 1, етаж 2 и ще бъде отворен за всички жители на община Оряхово.
На събитието ще присъстват председателя на 41-то Народно събрание на Република България Цецка Цачева, народните представители от ПП ГЕРБ от област Враца Николай Коцев, д-р Янко Здравков, инж. Николай Рашев, евродепутата от групата на ЕНП-ГЕРБ Владимир Уручев, областния управител Пепа Владимирова, кмета на Община Оряхово Георги Пенков, общинското ръководство на ПП ГЕРБ Оряхово, членове и симпатизанти на партията.

5 коментара:

  1. Браво янко,доведете и кочев!

    ОтговорИзтриване
  2. Г-жо Цачева,аз помислих че,идва Господ в Оряхово,навсякъде полиция забранява се спирането по улиците,знаете ли колко смешно и жалко е всичко това,защо не посетихте свлачището по пътя за с.Лесковец,защо не посетихте болницата която вие в скапаната Държава съсипвате,защо не попитахте обикновенните хора на гр.Оряхово как живеят,видяхте ли колко са съсипани пътищата в Оряхово,защото не са асфалтирани от 89година,видяхте ли какви ЯМИ има по шосето при навлизане в Оряхово,защо не попитахте как живеят младите хора в гр.Оряхово ръководен от едни и същи палячовци толкова години,какъв напредък имат младите хора???Аз ще ви кажа : Половината население в Оряхово са цигани,сигурно 40% от младите българи ги няма в града защото са принудени да чистят подлогите на старците по другите държави,а тези които са тук като мен работят за 250лв заплата от които 150лв са заеми в банки така че,на мен изобщо ама никак не ме интересува за вашия офис както и повечето съвестни хора които с честен труд едвам преживяват в този красив град който все повече затъва и вече не е толкова красив и бъдете сигурна че,на нас не ни пука за вашия офис на фона на това че,сме най бедния район в цяла Европа,но защо ли ви го казвам-това да се возиш в мерцедеси и джипове и да се гледа в София как постоянно се строи и т.нда имаш всички облаги като управляващ и това как живеем ние тук са два различни Свята,и на края просто съжалявам че,си загубих времето да напиша този коментар-едвали вас горе в парламента това ви интересува......

    ОтговорИзтриване
  3. Анонимен каза...
    Г-жо Цачева,аз помислих че,идва Господ в Оряхово,навсякъде полиция забранява се спирането по улиците,знаете ли колко смешно и жалко е всичко това,защо не посетихте свлачището по пътя за с.Лесковец,защо не посетихте болницата която вие в скапаната Държава съсипвате,защо не попитахте обикновенните хора на гр.Оряхово как живеят,видяхте ли колко са съсипани пътищата в Оряхово,защото не са асфалтирани от 89година,видяхте ли какви ЯМИ има по шосето при навлизане в Оряхово,защо не попитахте как живеят младите хора в гр.Оряхово ръководен от едни и същи палячовци толкова години,какъв напредък имат младите хора???Аз ще ви кажа : Половината население в Оряхово са цигани,сигурно 40% от младите българи ги няма в града защото са принудени да чистят подлогите на старците по другите държави,а тези които са тук като мен работят за 250лв заплата от които 150лв са заеми в банки така че,на мен изобщо ама никак не ме интересува за вашия офис както и повечето съвестни хора които с честен труд едвам преживяват в този красив град който все повече затъва и вече не е толкова красив и бъдете сигурна че,на нас не ни пука за вашия офис на фона на това че,сме най бедния район в цяла Европа,но защо ли ви го казвам-това да се возиш в мерцедеси и джипове и да се гледа в София как постоянно се строи и т.нда имаш всички облаги като управляващ и това как живеем ние тук са два различни Свята,и на края просто съжалявам че,си загубих времето да напиша този коментар-едвали вас горе в парламента това ви интересува......
    аз.....мене ме нямаше.......и други въпроси шях да задам, и друго щях да кажа, и магазина на ....на....дето продават картофи да я заведа, хем на мен да купи(нали Б.Б. каза да садим), хем аз за него......а и един камък имах приготвен(голям и с много ръбове)......ама аз нали....мене ме нямаше в града тоя ден.......

    ОтговорИзтриване
  4. Напълно съм съгласна с господина-анонимен!Добро посрещане на такъв важен гост,евала за това, но на фона на тази мизерия-малко нагло ми се струва всичко това!

    ОтговорИзтриване
  5. ами като виждате,че едни и същи боклуци управляват толкова време и погубиха тоя приказен град сменете ги най-после.Нали вие си ги избирате.Дава ви се шанс за нещо различно,но ви дразни офиса и Цачева.А че сте най -мързеливите в цяла Б-я това май не ви дразни

    ОтговорИзтриване