Бисквитки

понеделник, 7 февруари 2011 г.

Марто може да управлява българския футбол


Българският национал Мартин Петров сподели, че не знае какво ще прави, след като приключи кариерата си, но изрази готовност да управлява българския футбол с Димитър Бербатов.
Тези откровения врачанинът изрече в предаването "Зона Спорт" по Би Ти Ви Екшън.
Петров е категоричен, че ако приятелят му и звезда на Манчестър Юнайтед го покани да работят заедно за българския футбол, ще приеме.
"Като се замисля имам един страх за това каквоще правя, след като приключа с футбола. На този етап нямам никаква идея.
Ако Бербатов ме покани да управляваме българския футбол, ще откликна, иначе за момента не съм мислил за някакъв управленски пост, който искам да заема", разкри Мартин Петров.
Относно националния отбор, българският полузащитник сподели, че всички играчи уважават селекционера Лотар Матеус, което било основната разлика между германеца и предишните треньори.
Бързоногото крило говори и за кариерата си в Болтън, където напоследък много рядко получава шансове за изява. "За нито един футболист не е приятно да седи на резервната скамейка.
В първите мачове бях титуляр, но напоследък не се разчита толкова на мен. Говорих по този въпрос с мениджъра и мисля, че това,че всеоще не съм се адаптирал към схемата на игра донякъде оказва влияние.
Освен това в някои двубои излизаме с по-дефанзивна схема и просто няма как да се появя на терена. Аз съм професионалист и приемам това треньорско решение".
За да видите интервюто кликнете върху заглавието.

Няма коментари:

Публикуване на коментар