Бисквитки

вторник, 7 юни 2011 г.

Мобилтел дава на лоялните си клиенти 10% отстъпка при покупка независимо от стойността й

Мобилтел се върна към нормалния си ритъм и благодари на всички свои клиенти за разбирането и подкрепата в труден за компанията период. В знак на признателност към лоялните клиенти, компанията дава 10% отстъпка от покупка в М-Тел магазин независимо от стойността й. Срокът за използване на отстъпката е до края на годината. С всички клиенти, запазили своята лоялност и по време на затрудненията, изпитани от компанията в последните месеци, Мобилтел ще се свърже лично. Те ще могат да използват отстъпката при покупка в брой. Жестът е към всички частни и бизнес клиенти, спазвали срока на издадените фактури през периода септември 2010 – март 2011.
„Благодаря на всеки, който прояви разбиране през последните месеци и остана верен на лоялността като принцип и поведение към компанията ни. Минахме през нелек период и излизаме от него с научени уроци и нов опит. Вярвам, че той ще ни помогне да задържим и развием нивото на обслужване, постигнато през последните 15 години. Оценяваме високо проявеното разбиране и вашата лоялност.”, казва в обръщение към клиентите изпълнителният директор Андреас Майерхофер.
За тези, които не са успели да покрият задълженията си навреме, Мобилтел предлага „Следобедна отстъпка”. Кампанията предвижда 5% отстъпка при издължаване на всички натрупани задължения в брой. Всеки ден, от 13.00 до 16.00 часа, магазините на М-Тел и нейните представители – Хенди и Офис 1 Суперстор, ще приемат плащания на натрупаните сметки с 5 % намаление. Отстъпката важи за всички клиенти, частни и бизнес, предпочели да погасят старите задължения накуп. Кампанията ще продължи до края на месец юни.
Мобилтел влезе в обичайния си ритъм в края на април. През изтеклия месец май всички фактури бяха издадени навреме. За предстоящите фактури през месец юни остава валиден удълженият срок от 28 дни за плащане, въпреки че ще излизат в нормалния график.
За навременната информация за издадените фактури, Мобилтел предоставя широка гама от възможности за достъп до сметката – чрез безплатните услуги в автоматичното меню на *88, интернет сайта mtel.bg и М-Тел менюто на телефона на клиента, както и от сътрудник в центъра за обслужване на клиенти. Сметката може да се провери и като се използва електронна фактура. Мобилтел разшири каналите за обратна връзка като създаде чат в своя сайт и в официалната Фейсбук страница.
Забавянето на фактурите, макар и не за всички клиенти, бе породено от смяна на платформата за обслужване на клиенти. От месец системата работи стабилно и Мобилтел е в състояние да предложи нови, изключително атрактивни оферти и планове, основани на тенденциите за потребление. „Благодарение на клиентския избор М-Тел остава една от най-предпочитаните марки в България и обещаваме да запазим тази позиция в името на вас – нашите клиенти”, допълва обръщението си към клиентите ръководството на компанията.

Корпоративни комуникации
Мобилтел ЕАД
0882 201 200
http://www.mtel.bg
http://www.facebook.com/MobiltelBG

1 коментар:

  1. Мани ги тия 10%, важното е че вече всичко е наред.
    Беше малко притеснително с това бавене на сметките. Корпоративен клиент съм и очаквах вече какво ли не, след всичко което се изговори в нета. Слава богу сметките са си ок.

    ОтговорИзтриване