Бисквитки

четвъртък, 20 януари 2011 г.

С концептуални промени в своята програма започва годината Международен панаир Пловдив

В календара на проявите се правят размествания, които да привлекат повече делови посетители с интереси  към представените браншове.
Променяме програмата си, за да сме по-полезни на бизнеса, заяви изпълнителният директор на Международен панаир Пловдив Богомил Бонев на пресконференция.
Това ще създаде повече ползи за участниците и по-модерна визия за правене на бизнес, ще продължим да прилагаме гъвкава ценова политика с отстъпки до 45%, за да подкрепим малките и средни фирми, заяви изпълнителният директор на националния изложбен център Богомил Бонев на пресконференция. Той припомни, че въпреки кризата, заради която по цял свят се отменяха изложения, през миналата година  панаирът изпълни цялата си програма и включи в нея 4 нови прояви, а Конгресният център е бил домакин на над 450 събития.
        Най-радикални са преобразуванията в Международния панаир на  потребителските стоки и технологии. Изложбите, които се включваха в него, ще се провеждат по различно време в периода от февруари до май, а специализираната изложба за яхти, лодки и екипировка за спорт и свободно време „Boats&Sports Expo” отива в  Международния технически панаир (26.09-01.10.2011).
Идеята за това разместване в календара e на самите участници, тя е мотивирана със спецификата на отделните браншове и техните маркетингови интереси, поясни Богомил Бонев. По света многобраншовите панаири вече се смятат за отживелица, по-предпочитани са специализираните изложения. Новото групиране на проявите е свързано  с вида на деловите посетители с ясно формулирани бизнес цели и носи по-голяма търговска ефективност за изложителите. То е продължение на нашата нова стратегия, стартирала през миналата година и насочена към инвестиции в маркетинга, изложителите и техните клиенти, добави г-н Бонев.
Програмата на Международен панаир Пловдив за 2011 година започва с 3 изложения  - „Винария“ (за лозарство и винарство), „Фудтех“ (за храни и напитки, опаковки, машини и технологии) и „Хорека Пловдив“ (за оборудване за хотели, ресторанти, кафетерии и търговски обекти).
        За първи път те ще се проведат паралелно от 23 до 26 февруари. Така ще се съберат представители на сектори, които имат  общи интереси, основно в сферата на туризма, ресторантьорството, производството и търговията с храни и напитки. Ще се привлекат и повече бизнес посетители.
        Международната изложба „Фудтех“ е с изцяло променена концепция, специални отстъпки в наемите за експозиционни площи, бонуси и рекламни пакети. За първи път  ще бъдат обособени 10 специализирани салона: за месо и месни продукти, за мляко и млечни продукти, за  хлебарство и сладкарство, за захарни и шоколадови изделия, за консервирани храни, за органични храни, за безалкохолни напитки, за риба и рибни деликатеси, опаковъчна промишленост, машини и технологии за хранително-вкусовата индустрия.  Предвидени са също зона за демонстрации, зона за иновации и дегустации, конкурс „Изборът на потребителя“.
Съвместно с туроператорски компании е разработен проект на пакетни програми за организирани посещения на специалисти от България и чужбина, което също е новост за бизнес посетителите на трите изложби.
Към „Хорека Пловдив“  се добавя и специализираната изложба за СПА и Уелнес обзавеждане и оборудване, тъй като съвременните хотели, фитнес зали, дневни СПА центрове  задължително предлагат подобни услуги.
„Винария 2011 се очертава по-силна от предишната, завръщат се компании, които миналата година не участваха“, каза Богомил Бонев. Добра прогноза очертават и досегашните заявки за Международната селскостопанска изложба „Агра“ (9-13 март).
        Международен панаир Пловдив добавя в програмата си новата международна изложба за мебели и интериорен дизайн „Интер хоум дизайн“. На нея ще се представят производители и търговци на мебели, текстил и аксесоари за дома и офиса, машини и технологии за тяхното производство,  консултанти и стилисти. Първото издание на „Интер хоум дизайн“ ще бъде от 11 до 14 май. Паралелно с него се организира и международната изложба за мода „Тексмод“, предназначена за браншовете: текстил и трикотаж, облекла, кожени изделия, обувки, аксесоари, машини и технологии за производството им. По този начин се получава една панорама на модата за човека и дома.
Април става своеобразен месец на културата и образованието. В дните от 13 до 16.04 ще се проведат Международната изложба за печатна комуникация „Принтком“, Национален конкурс за фирмен календар, Международният конкурс за панаирен плакат, Салонът на изкуствата „Импресия“  и Международният панаир на тренировъчните фирми ТФ-ФЕСТ.
В периода между 30.03 и 03.04 са планирани няколко изложения, обхващащи различни видове хоби,  забавления и мода.  Това са „Природа, Лов, Риболов“,  „Цветна пролет“, Италиански фестивал на красотата и прическата, Международни фелиноложки и киноложки изложби.
След тях – от 8 до 10 април, идва ред на „Феър Мото шоу“. Изложението за мотоциклетизъм стартира през 2010 г. и веднага стана много популярно. Неговото второ издание ще бъде още по-атрактивно, заяви Богомил Бонев.
Панаирните прояви вече ще се откриват от най-големите изложители, за да не смесваме бизнеса и политиката, подчерта той.
След успешното участие на ЕКСПО 2010 в Шанхай търсим лоби сред други държави, за да може след 7-8 години България да кандидатства за домакинство на Световно изложение, каза изпълнителният директор на Международен панаир Пловдив, който организира представянето на страната на този престижен международен форум.

Няма коментари:

Публикуване на коментар