Отделните
дейности и поддейности по проекта (информационно обслужване с табели и табла,
указателни табели, 3D Mapping, 3D визуализация, виртуални турове, опазване,
рекламна дейност – филм, клип, промоции и др.) съответстват на един интегриран
план за развитие, необходим да превърне едно достойно наследство в
ценен ресурс, способен да активира механизма за регионално и местно развитие и
по този начин да генерира:
ü повишаване на инвестициите във Врачанския район;
ü създаване на работни места и увеличаване на заетостта;
ü увеличаване на доходите, реализирани на база
повишаване на броя на туристите;
ü нарастване на социалното благосъстояние на
населението, което няма парично изражение (културно развитие на гражданското
общество, възстановяване и съхранение на паметниците и ценностите, наследени от
миналото).
В
тази връзка, обществената поръчка е една, с предмет: „Изработване и разпространение на иновативни информационни,
маркетингови и рекламни материали за туристическия продукт ”Враца – врата към
древността”. Избраният изпълнител е Маг Адвъртайзинг ООД. Рекламният
филм е само една от всичките дейности, възложени на изпълнителя.
Договорът
е на стойност 279 хил. лв., а задачите са за разработване на туристически
пакети, виртуални турове, 3Д визуализации в Google, QR
кодове и други; флаери, дипляни, рекламен пътеводител на туристическия район на
6 езика; Цветни дипляни на български език и на 5 езика за чуждестранни
изложения; публикации в рекламни каталози в съседни държави – Сърбия,
Македония, Гърция и Румъния; 3D Mapping спектакли в 3 града в България; Изработване
и поставяне на указателни табели и информационни табла на туристическите
обекти; Изработване на 20 минутен рекламен филм за туристическия продукт;
Изработване и излъчване в национална телевизия на 30-секунден рекламен клип.
Няма коментари:
Публикуване на коментар