Бисквитки

петък, 28 октомври 2011 г.

Обръщение на инж. Николай Иванов към жителите на Община Враца


Скъпи съграждани,
Обещах да не ви давам празни обещания - както в кампанията, така и ако ми гласувате доверие на балотажа в неделя и бъда избран за кмет на града. Моя запазена марка и в живота, и в работата ми е активното отношение към проблемите, които във Враца са много. Знам, че те не могат да се разрешат от само себе си и съм готов да поема отговорността да се справя с тях и то във възможно най-кратък срок.
Бъдещето на Враца е в нашите ръце, в ръцете на хората, които милеят за общината и са готови да намерят най-добрите решения в ключови сфери като сигурността, икономиката, здравеопазването и инфраструктурата.
Време е да спрем да следваме партийни повели, защото установихме, че този модел не работи! Време е да гласуваме за личност, която може да обедини около себе си експерти и представители на различни организации за доброто на града ни. Гражданите на Враца трябва да имат своя глас в управлението му, защото само обединени можем да преодолеем негативните тенденции и да започнем да градим.
Зад  мен застанаха много хора, голяма част от новия Общински съвет и много кандидат-кметове, които не достигнаха до балотажа. Благодаря за тяхната подкрепа и с принципност и професионализъм ще оправдая решението им да застанат зад мен. Обещавам, ако бъда избран за кмет, да не губя нито ден в празни приказки, а да започна да работя. Имам решения, разчитам на вашата подкрепа, за да станат те реалност.
Гласувайте на 30 октомври за мен, Николай Иванов, защото обединени ще имаме сили да превърнем Враца в град, с който ще се гордеем. Искам да успеем на изборите в неделя, защото залогът е голям. Той е за бъдещето на Враца, на нас самите и на децата ни. Номерът в бюлетината, с която ще направим заедно своя избор за успеха на Враца, е 27. Нека обединени да изградим своето по-добро бъдеще, балотажът в неделя е първата стъпка към него!

Няма коментари:

Публикуване на коментар