Бисквитки

вторник, 12 юни 2012 г.

КАМПАНИЯ „СТЪПКА ПО СТЪПКА В БЪДЕЩЕТО НА ЕВРОПА”

Цел на Кампанията е придобиване на медийни компетенции от целевата група и подпомагане на безработни млади хора при ориентиране в търсенето на професионални переспективи. Насърчаване на трудовата заетост и мобилност в региона. Принос за постигането на поставената в стратегията „Европа 2020” цел - заетост за 75 % от населението на възраст 20—64 години, както и укрепването на Европейския вътрешен пазар. Целева група са ученици от горните класове на средното образование в училищата в област Враца,  Монтана и Видин, млади хора, завършили висше образование - търсещи работа и работодатели от Северозападна България.Кампанията ще протече в следния формат: -          Обучение на четири групи от по 5 ученика и техен учител за придобиване на мултимедийни компетентности, запознаване с тенденциите в развитието на икономиката в региона и стратегията „Европа 2020” във Враца ( 14.юни 2012), Бяла Слатина ( 27.юни 2012), Монтана (26.юни 2012) и Видин (22.юни 2012);-          Организиране на мултимедиен конкурс „Стъпка по стъпка в бъдещето на Европа” за който обучените групи ще бъдат поканени, използвайки различни мултимедийни техники, да съберат и подготвят информация за фирми от региона, за свободни работни места и различни професии, които те считат, че имат бъдеще в нашия Регион ;-          информационни срещи във Враца, Видин и Монтана с млади безработни хора и представители на бизнеса от региона, по време на която участниците в конкурса ще представят своите работи и ще провокираме дебат относно регионалните приоритети, в контекста на европейската стратегия;Партньори на Кампанията са съответните Дирекции Бюра по труда – Враца, Бяла Слатина, Монтана и Видин.

Няма коментари:

Публикуване на коментар