Бисквитки

понеделник, 12 септември 2011 г.

Четири са вариантите за наставник на "Ботев" Враца

Според президента на клъба Чавдар Атанасов има 4 варианта за старши на врачанския клуб.Фаворит е бившият наставник на Монтана Атанас Джамбазки, който си тръгна от „Огоста" след края на миналото първенство. След това бе на косъм да поеме Локомотив Пловдив, но в последния момент нещата с черно-белите се разсъхнаха. Освен Джамбазки за треньори на врачани се спрягат още Вили Вуцов и Антон Велков. Джуниър обаче заяви, че е малко вероятно да приеме работата.
„Постоянно ме пращат някъде, а аз съм си вкъщи. Не знам кой ме е изтъпанчил с тази новина този път. Тема та за Ботев Враца е некоментируема. Дори и да ме потърсите в близките дни, едва ли ще има някаква промяна по този въпрос", заяви в типично свой стил Вуцов.
Антон Велков пък призна, че ако получи предложение, ще го приеме. „Знаете, че при смяна на треньор практиката е такава, че веднага като варианти се изброяват безработните специалисти в страната.
Въпреки че загубиха първите си мачове, Ботев имаха силни минути и показаха добра игра. Резултатите до момента не отговарят на възможностите на отбора, а и на това, което показаха играчите им на терена, футболистите са добри и имат потенциал.
Просто трябва малко търпение. Ако някой е тръгнал да подценява Ботев Враца, е направил грешка. Много бързо започна да се говори за изпадане на този отбор, но има още много време до края на сезона. На всички е ясно, че за този клуб няма да е лесно в А група, но трудните неща са по-сладки.
Всеки треньор иска да има работа и не може да се чувства пълноценен за себе си, ако е безработен. Това важи с пълна сила и за мен", коментира Велков. Името на Ангел Червенков също се спряга като кандидат за поста.

Няма коментари:

Публикуване на коментар