Бисквитки

сряда, 15 юни 2011 г.

Близо 30 хиляди клиенти са обслужени от офис на НАП Враца

От началото на годината офиса на НАП Враца са посетили 29 500 клиенти. Средното време за обслужване е 9,11 минути.
Най-често използваните услуги са - подаване на данъчни и осигурителни декларации, информация във връзка със здравния статус и издаване на удостоверения.
Над 32 хиляди са приетите и обработени данъчни декларации по ЗДДФЛ, ЗКПО и ЗДДС.
Справките декларации по ЗДДС са 12 223 бр., което е с 6,12 % повече спрямо същия период на 2010 г.
До този момент в офис на НАП Враца са приети 15226 декларации за облагане на доходите, като това е с 2842 повече от същия период на миналата година, или ръст от 23 %. Най-голям е броят на тези, които са предпочели лично да посетят офиса на НАП –8227. По пощата са изпратени 4382, в пощенска станция са подадени – 2073. Подадените по интернет са 544, като те са нараснали с над 47 % в сравнение с 2010 г., когато са били 370.
Приетите декларации по чл.92 от ЗКПО са 3556, при 45.7 % от тях са използвани алтернативни начини за подаване, а именно: чрез пощата –509, на гише в пощенска станция – 195 и 921 подадени с електронен подпис по Интернет. Това е ръст от близо 29% спрямо същия период на 2010 година, когато по електронен път са подадени 715 декларации.
В офис Враца 1246 дружества са подали декларации за изплатени доходи, което е с 290 повече спрямо м.г., за първа година има възможност и тези декларации да се подават по електронен път, 162 работодатели са се възползвали от тази услуга.
Приетите придружителни писма за осигурителни декларации са 22806 бр.
Издадените документи свързани със здравно-осигурителния статус са над 7 хиляди, издадените удостоверенията близо 6 хиляди.
Във връзка с регистрация и промени в регистрацията до този момент офиса във Враца са посетили над 3 хиляди клиенти.
През тази данъчна кампания значително се е увеличил делът на подадените декларации по електронен път, чрез пощенски клон или по пощата с обратна разписка. За това разбира се допринасят и медиите, чрез които се популяризират електронните услуги на НАП сред обществото.

Няма коментари:

Публикуване на коментар