Бисквитки

сряда, 4 февруари 2015 г.

НАП дава таблет срещу касови бележки


80 данъчни лектори ще се срещнат с 20 000 ученици, за да
 разяснят данъците и осигуровките

Таблет ще получи първият късметлия в играта на НАП „Парола: Касова бележка“. Името му ще стане ясно в понеделник (2 февруари), когато актьорът Димитър Рачков ще изтегли печелившия сред 900 участници. Целта на играта, която е част от кампанията на НАП „Влез в час с данъците 2“, е да даде основна информация за данъците и смисъла от плащането им, както и практически съвети за предстоящия досег на младите с финансовата система.
Според регламента на играта всеки ученик в България може да регистрира неограничен брой касови бележки чрез специално разработен софтуер. Приложението е достъпно на фенстраницата на кампанията във Facebook, както и безплатно  за телефони с операционни системи Android и IOS.
Учениците могат да регистрират касови бележки от 1 януари до 31 май 2015 г. Колкото повече фискални бонове се регистрират от един участник, толкова по-голям е шансът той да спечели някоя от наградите. Стойността на покупката не е от значение. Важно условие е учениците да съхраняват касовите бележки, които регистрират.
Наградите в играта са 2 таблета, 2 фотоапарата и игрална конзола, а печелившите се определят на лотариен принцип.
900 ученици вече се включиха в играта, като до момента  регистрираха над 35 000 касови бележки. Над 10 000 фенове следят публикациите в страницата на кампанията във Facebook.
В хода на кампанията „Влез в час с данъците 2“ 80 служители на НАП ще посеят близо 120 училища в страната до края на учебната година и ще се срещнат с около 20 000 ученици.
В град Враца тази година в кампанията ще участват 4 училища, ПМГ "Академик Иван Ценов",  ЕГ "Йоан Екзарх", СОУ "Хр.Ботев"  и СОУ "Козма Тричков". „Влез в час с данъците 2“ включва срещи с ученици от 11–ти и 12-ти клас.  През първата кампания данъчните уроци се проведоха в СОУ „Васил Кънчов” и срещите с учениците преминаха при голям интерес, в повечето случаи като дискусия.
Юлия Грънчарова                



Няма коментари:

Публикуване на коментар