Бисквитки

понеделник, 22 април 2013 г.

П Р О Г Р А М А на VIІІ-ми Международен фолклорен фестивал „Врачанска пролет”



29, 30 април - 1 май 2013 г.

29 април 2013 год. /понеделник/


Ø     17:00 ч.
Среща на кмета на Община Враца с ръководителите на гостуващите състави, участващи в VІІІ-ми Международен фолклорен фестивал „Врачанска пролет”
Място: Заседателна зала на Община Враца
Ø     17:30 ч.
Откриване на VІІІ-ми Международен фолклорен фестивал „Врачанска пролет” с гост-участник Раул Торес и представяне на участниците в кратка концертна програма
Място: пред Община Враца

30 април 2013 год. /вторник/


Ø     11:00 ч.
Фолклорен концерт на открито на участници от VІІІ-ми Международен фолклорен фестивал „Врачанска пролет”
Място: градинката пред Пощенска палата
Ø     11:30 ч.
Концерт църковнославянска музика на Фолклорен ансамбъл „Приморско”
Място: Регионален исторически музей
Ø     18:00 ч.
Гала – концерт на участниците в VІІІ-ми Международен фолклорен фестивал „Врачанска пролет”
Място: Читалище „Развитие”
 
1 май 2013 год. /сряда/

Ø     10:00 ч.
Дефиле на участниците в VІІІ-ми Международен фолклорен фестивал „Врачанска пролет”
Място: от пл. „Македония” до пл. „Христо Ботев”
Ø     10:30 ч.
Концерти на открито на участниците в VІІІ-ми Международен фолклорен фестивал „Врачанска пролет”
Място: пред Драматично-куклен театър и градинката пред Пощенска палата /при лошо време в Читалище „Развитие”/
Ø     12:30 ч.
Концерт на Николина Чакърдъкова
Място: пл. „Христо Ботев”


Няма коментари:

Публикуване на коментар