Бисквитки

сряда, 11 май 2011 г.

Подари ми усмивка!


Благодарение на доброволния труд и уменията на фризьорите от :
СТУДИО „БОНД” – ВРАЦА - МИЛЕНА БРАТАНОВА
СТУДИО „ФЪРСТ ЛЕЙДИ” – ВРАЦА - ЕВЕЛИНА НЕНЧЕВА и РАЛИЦА МАРИНОВА
САЛОН „ ПАВЛИНА ГЕНЧЕВА” - ВРАЦА
ДОМ НА КРАСОТАТА – ВРАЦА - ЕМИЛИЯ И ПЕТЪР ПЕТРОВИ
СТУДИО „ИДЕЯ, СТИЛ, ИМИДЖ” – ВРАЦА - ИВО ИВАНОВ И ЙОЛИТА ЦЕНОВА-ЦВЕТКОВА
„...Ние искаме да повторим днешния ден, а Вие мислете как това да се случи”. С тези думи една от фризьорките доброволци се обърна към нас, споделяйки, че самата тя е минала по трудния път на търсене на работа, квалифициране и преквалифициране и неразбиране от страна на работодателите към майките с деца. „Аз самата съм майка и знам от колко много и важни неща се лишават жените без работа, за да осигурят най-необходимото за децата си. Не желая публичност, за мен важни са усмивката и удовлетворението, че съм направила добро на някого.”
От днес в Дом за красота – Враца майсторите-фризьори с доброволен труд ще обучават Аксиния от Дома за деца, лишени от родителски грижи „Асен Златаров” – Враца на професият „Фризьор”.
В един от фризьорските салони непринудено разговаряхме с възрастна жена, докато наблюдаваше как младата жена на стола видимо се променяше под умелите ръце на фризьорката : „Аз знам приказката „Направи добро, хвърли го зад гърба си!”. Но явно моят син е прав, когато казва „Не, мамо. Направи добро и разкажи за него!”.
И ние разказахме... Разкажете и Вие. Ще очакваме Вашите писма на мейл : eudirect-vratsa@online.bg през цялата 2011 Европейска година на доброволчеството.

Няма коментари:

Публикуване на коментар