Бисквитки

четвъртък, 13 февруари 2014 г.

ЕНЕРГИЙНИЯТ ОМБУДСМАН НА ЧЕЗ ОРГАНИЗИРА ДЕН НА ОТВОРЕНИТЕ ВРАТИ ВЪВ ВРАЦА



Радослав Димитров продължава открития си диалог с клиентите на компанията

Първият Енергиен омбудсман на ЧЕЗ в България Радослав Димитров организира Ден на отворените врати във Враца на 17 февруари 2014 г., понеделник. Инициативата ще се проведе от 10.30 ч. до 12.30 ч. в сградата на Центъра за обслужване на клиенти на ЧЕЗ във Враца на ул. ул. "Стоян Кялъчев“ № 8 . Желаещите да се срещнат лично с Омбудсмана трябва да се запишат в предварителен списък, който ще бъде на разположение в Клиентския център на същия адрес от петък - 14.02 сутринта.

„Деветмесечната ми практика като Енергиен омбудсман недвусмислено показа, че прекият диалог с клиентите и обсъждането на всеки отделен казус носят най-голяма полза не само за клиентите, но и за ЧЕЗ. През 2013 г. проведох кампания от срещи по места с клиенти на компанията. Продължавам инициативата си за провеждане на Дни на отворените врати в Западна България и през тази година“, каза Радослав Димитров.

Радослав Димитров е първият енергиен омбудсман в България. Основната му  функция е да преразглежда решения, взети по клиентски въпроси от някоя от компаниите на ЧЕЗ в България – „ЧЕЗ Електро България” АД и „ЧЕЗ Разпределение България” АД. От създаването на институцията на 11 март 2013 г. омбудсманът организира дни на отворените врати в 8 града на Западна България.

Омбудсманът се занимава с казуси, които вече са преминали през първоначално разглеждане съгласно стандартните правила на ЧЕЗ. В противен случай той ги предава на дружеството, в чиято компетенция спадат, и информира жалбоподателя. Когато спорът между клиента и дружеството на ЧЕЗ се решава по съдебен ред или с него се занимава Държавната комисия за енергийно и водно регулиране или националния омбудсман, омбудсманът на ЧЕЗ не се намесва. Становището му е финално и не подлежи на обжалване в рамките на компаниите от групата на ЧЕЗ в България.

Клиентите на ЧЕЗ могат да подават своите сигнали и да отправят препоръки за подобряване на обслужването и работата на омбудсмана на тел. 02 895 8450, факс 02 895 9770, на електронна поща cez.ombudsman@cez.bg  или чрез писмо на адрес гр. София 1000, ул. "Г. С. Раковски" № 140.


Пресцентър на ЧЕЗ България
тел. 02/ 8958 369;
моб. 0884498636;



Няма коментари:

Публикуване на коментар