Бисквитки

понеделник, 15 юли 2013 г.

Право на отговор на Елена Михова, главен юрисконсулт на Община Враца



Поводът за това право на отговор са обвинения в некомпететност, отправени към администрацията от председателя на общинския съвет във Враца Малина Николова по повод обсъждането на въпроса за осигуряването на алтернативен обществен транспорт за времето от 15 юли до 15 септември. „През цялото време аз и представители на общинска администрация бяхме на разположение на общинските съветници, за да можем да даваме пояснения във връзка с представената докладна и проекта за решение. Още в началото на сесията започнаха необосновани нападки и обиди към администрацията, които преглътнахме с надеждата това да спре и да върви работата на общинския съвет. След като бяха прекратени разискванията в зала г-жа Малина Николова си позволи да отправя конкретни и яростни нападки за липса на юридическа компетентност, непознаване на правната уредба на администрацията и за несвършена работа. В залата нямах възможност да дам своя отговор. Защо приех обидата лично? Защото от страна на администрацията юридическа компетентност се очаква от юристите и като такава считам, че не може един начален педагог да дава оценка на един юрист. По отношение на своята компетентност, професионални качества и знания, аз съм се доказала пред съответните органи, които единствени са оправомощени да ме оценяват. По отношение на професионалните си качества съм се доказала, както пред предишния си работодател, така надявам се и пред сегашния. Не без ирония, но може би трябва да уведомя г-жа Николова, че аз четвърти клас отдавна съм го преминала успешно, а нейните правомощия да дава оценки спират там. В заключение искам да кажа, че напускането ми на залата беше акт на обида и възмущение, но в никакъв случай на неуважение към общински съвет като колективен орган на местното самоуправление или като проява не неуважение към който и да е от общинските съветници. Напротив – дълбоко уважавам всеки един от тях, но е мое човешко право да изисквам да се пази достойнството и авторитетът ми и не бих допуснала и занапред неоснователни нападки”.

Няма коментари:

Публикуване на коментар