Зам.-кметът на Враца Светозар Луканов днес представи пред служителите на “Обредни дейности” новия директор на общинското дружество инж. Димитър Симеонов. „Предстои много работа – хигиенизиране на гробищните паркове, прокарване на водопровод до всички краища на парковете, възстановяване на оградите, поставяне на тоалетни. Едно от първите неща, които искам да направя, е създаването на електронен регистър на гробните места, в който да бъде въведена информацията от съществуващите в момента над 18 000 картона. Тези данни са важни за управлението на дружеството, за да се планира по-нататъшната ни работа и приоритети. Имам идея също, срещу символична сума от 2 лева месечно, например, на гражданите да се предлага поддръжка на гробно място” – така представи част от приоритетите в управленската си програма инж. Симеонов.
„Надяваме
се всичко, което инж. Симеонов е написал
в своята управленска програма, да се
случи. Община Враца подготви и от днес
е качен на сайта ни проект за наредба
за управлението и стопанисването на
гробищните паркове. Такава наредба до
сега не е имало. Внасянето й за гласуване
в общинския съвет е през следващия
месец. До тогава очакваме гражданите и
фирмите да се запознаят с нея и да дадат
своите идеи, които да я дообогатят, след
което заедно да работим за по-доброто
стопанисване на гробищните паркове ”
– каза зам.-кметът Светозар Луканов.
Даниела
Хитова,
гл. експерт
„Връзки с обществеността”
Няма коментари:
Публикуване на коментар