От началото на годината
обслужените клиенти от офис на НАП Враца са близо 50 000. Средното време за
обслужване на един клиент е по-малко от 6 минути.
Най-често използваните услуги са - подаване на
данъчни и осигурителни декларации, издаване на удостоверения, информация във
връзка със здравния статус, извършване на регистрации и справки за уточняване
на задълженията.
Над 10 хиляди са приетите на гише
и обработени годишни данъчни декларации по ЗДДФЛ и ЗКПО, като близо 51% от
фирмите декларират по електронен път и почти 17% от физическите лица.
Издадените документи свързани със
здравно-осигурителния статус са над 12 хиляди броя.
Общият брой на постъпилите
искания за издаване на удостоверения надхвърля 11 хиляди.
Обслужените клиенти във връзка с
извършване на регистрация и промени в регистрацията са повече от 3 хиляди.
Справки за уточняване на
задълженията са поискали до момента 3 хиляди граждани.
Подалите заявление за издаване на
персонален идентификационен код (ПИК) са 1800, което надвишава повече от два
пъти издадените ПИК за цялата м.г.
Служителите от сектор „Услуги за
клиента” се стремят, да обслужат своевременно и с необходимото качество многобройните
клиенти посетили офис Враца.
Юлия Грънчарова
Няма коментари:
Публикуване на коментар