Бисквитки

четвъртък, 29 август 2013 г.

Врачани приемат утре тима от Добрич



“Очаквам да играем добе и да победим “Добруджа”, това заяви старши-треньорът на “Ботев”-Враца Ясен Петров. Врачани приемат утре тима от Добрич. Двубоят започва от 18.00 часа и ще се играе на стадион “Христо Ботев”. Кадрови проблеми мъчат отбора на “Ботев”, но въпреки това наставникът на врачани е убеден, че момчетата ще дадат всичко от себе си за да спечелят трите точки срещу “Добруджа”. “Наясно сме със силните и слабите страни на противника. Имаме известни здравословни проблеми с двама футболисти. За Петър Альошев до последно ще решаваме дали да вземе участие, а Пламен Илиев със сигурност отпада от групата. Още една седмица ще се възстановява и след това ще започне тренировки. Това са ни проблемите и с наличния състав трябва да излезем и да търсим трите точки от първата до последната минута”, коментира Петров.
Радостната новина от щаба на врачани е, че в състава след боледуване се завръща нападателят Георги Какалов. Според Ясен Петров въпреки, че на мача с “Пирин”-Разлог отборът е бил ощетен от съдийската бригада, няма да се наложи допълнителна мотивация на футболистите срещу “Добруджа”. “Факт е, че бяхме ощетени, но нищо не можем да върнем и трябва да гледаме напред. Във всеки следващ двубой ще търсим да вземем максимума. Естествено, че момчетата трябва да са мотивирани, тъй като са професионалисти”, допълни наставникът. В отсъствието на Ясен Петров поради наказание мястото му на скамейката ще заемат неговите помощници Тодор Гарев и Илия Войнов. “Двамата ще са нагърбени да ме заместват за този двубой. Ще намерим начин да поддържаме някаква комуникация и съм убеден, че те ще се справят”. Старши-треньорът на врачани изрази съжаление за постъпката си по време на мача в Разлог. “Това е първото наказание в професионалната ми кариера и изобщо първото ми изгонване от мач. По принцип не съм агресивен човек. Реагирам само, когато съм провокиран. Всичко обаче остава в историята и за в бъдеще ще гледам това да не се повтори”, категоричен е Петров. Той коментира и проблемите, които са съпътствали отбора на “Ботев” при гостуването на “Пирин”-Разлог. “За първи път ми се случи да правя разбор в автобуса, някъде из Разлог. За първи ми се случи да отидем с футболисти пеша до стадиона. На някой други нива това може да е нормално, но за професионалния футбол е нещо абсурдно. За първи път ми се случва нещо подобно и се надявам да е за последно”.


Няма коментари:

Публикуване на коментар