От началото на годината офиса на НАП Враца са посетили около 35 хиляди клиенти. Средното време за обслужване е 9,17 минути.
Най-често използваните услуги са - подаване на данъчни и осигурителни декларации, информация във връзка със здравния статус и издаване на удостоверения.
Над 37 хиляди са приетите и обработени данъчни декларации по ЗДДФЛ, ЗКПО и ЗДДС. Все повече се увеличава делът на подадените по електронен път, в сравнение с предходни години.
Справките декларации по ЗДДС са 14700 бр., което е с 6 % повече спрямо същия период на 2010 г.
Приетите придружителни писма за осигурителни декларации са 26500 бр.
Издадените документи свързани със здравно-осигурителния статус са близо 10 хил., издадените удостоверенията - 5800.
Обработените документи във връзка с регистрация и промени в регистрацията са над 4 хиляди.
Служителите от сектор „Услуги за клиента” се стремят, да обслужат своевременно и с необходимото качество многобройните клиенти посетили офис Враца.
Няма коментари:
Публикуване на коментар