От началото на
месец април, служители от звено „Инспекторат“ към местната администрация започнаха
проверки на излезли от употреба моторни превозни средства. Акцията е в
изпълнение на приетата Наредба за управление на отпадъците, поддържане и
опазване на чистотата на територията на община Враца. Със заповед на кмета
Калин Каменов е създадена комисия, в която участват представители на звено
„Инспекторат“, експерт „Транспортна и общинска инфраструктура“ към Община
Враца, както и служител към Районното управление на полицията в града.
Експертите поставят специални стикери на автомобилите,
които не са преминали технически преглед последните две години и са разположени
върху терени общинска или държавна собственост. След поставянето на
указателните стикери, собствениците на превозните средства разполагат с
едномесечен срок, в който да ги преместят в имот – частна собственост. При
неизпълнение на разпоредбите, автомобилът се извозва принудително от лицензиран
оператор, в депо за вторични суровини. От звено „Инспекторат“ уточняват, че ако
собственикът на извозеното МПС не го потърси в 14-дневен срок, то ще бъде
разкомплектовано.
Целта на
инспекциите е да бъдат освободени междублоковите пространства от
неизползваемите превозни средства. Община Враца апелира жителите на град Враца
да подават сигнали за подобни автомобили на телефон: 0885 11 88 57.
Няма коментари:
Публикуване на коментар