„В и К“ ООД – Враца
отчете финансовите си резултати към 9 месечието на 2015г. Направените инвестиции са на стойност
- 2 500 000лв., което е преизпълнение на инвестиционната програма.
Дружеството е едно от малкото в страната, постигнали нарастване на всичките си
финансови показатели. През периода са извършени реконструкции и разширения на
водопроводната мрежа във всички общини на Област Враца. Подменени и
реконструирани са 42333,4м. водопроводи. Част от по-големите извършени
реконструкции и ремонтни дейности са : реконструкцията на външен водопровод
между селата Градешница и Баурене (3551м), реконструкцията на напорен
водопровод с.Хубавене – гр.Роман (1200м), реконструкция на външния водопровод
Борован- Рибине (4300м), реконструкция на водопровод Фунията в гр.Козлодуй,
реконструкция на водопровода в с.Рогозен (954м). Ремонтирани са водоемите в
селата Попица, Три кладенци, Струпец, Баница, Радовене. Всички извършени
реконструкции имат за цел да намалят загубите на питейна вода, честотата на
авариите и да подобрят като цяло предоставяната от ВиК услуга.
Успоредно с
реконструкциите, дружеството поетапно продължава въвеждането на автоматична
система за управление на водоснабдяването и канализацията. Икономическият ефект
от автоматизацията на помпените станции, водоемите и разходомерите е голям.
Това позволява осъществяване на денонощен контрол върху системите за подаване
на вода и управление на енергийните мощности.
С цел подобряване на
водоподаването и предотвратяване загубите на питейна вода, дружеството
продължава зонирането и монтирането на регулатори на налягане на територията на
областта. За 9 месеца са зонирани кв.Бистрец, кв.Кулата, селата Челопек,
Баница, Елисейна, Моравица, част от градовете Враца, Мездра и Оряхово.
През отчетения период
успешно заработиха и пречиствателните станции в гр.Бяла Слатина, гр.Мездра и
гр. Козлодуй.
От съществено значение за
ефективността на основните дейности на дружеството е и обслужването на
потребителите. През отчетения период дружеството завърши изграждането и
предстои откриване на Приемен център за обслужване на клиенти от типа на „едно
гише“.
Няма коментари:
Публикуване на коментар