Бисквитки

петък, 7 август 2015 г.

Директорът на офис Враца подписа Хартата на клиента на НАП


НАП обнови стратегическия си документ - Харта на клиента, за да отговори на съвременните изисквания в сферата на обслужването и да отрази развитието на Агенцията през последните години.
Хартата е разпространена до всеки един служител от офис на НАП Враца за да се запознае със съдържанието на документа и да приеме ценностите и принципите заложени в него.
Директорът на офис Враца Александър Александров, лично проведе срещи със служителите, на които представи новата Харта на клиента на НАП и успя да предизвика интересни дискусии. От проведените разговори стана ясно, че всички служители познават документа, разбират и оценяват неговото съдържание.
Подписи върху плаката с обновената Харта положи директора на офиса и началника на отдел „Услуги за клиенти”. Плакатът е поставен на видно място в сградата на офис Враца, като гаранция за изпълнение на поетия ангажимент от НАП към клиентите за справедливо отношение и спазване на законността. На бюрото на всеки служител, който контактува директно с клиенти е поставено копие от Хартата.
Хартата на клиента поставя фокус върху насърчаване на доброволното изпълнение на задълженията за плащане на данъци и осигурителни вноски. С нея служителите на Агенцията поемат отговорност да реагират своевременно, когато са допуснали грешка. В документа са описани и очакванията към клиентите, които се изразяват най-вече в спазване на данъчното и осигурително законодателство.
„Документът публично заявява визията на агенцията за следващите години и готовността ни да се развиваме, служейки на обществото“, заяви по повод обновената Харта изпълнителният директор на НАП Бойко Атанасов.

   Юлия Грънчарова      

Няма коментари:

Публикуване на коментар