Бисквитки

сряда, 13 ноември 2013 г.

Врачанинът Мирослав Петков стана шампион на писта с поредица от атрактивни изпреварвания


Мирослав Петков с Пежо 106 група Н е новият шампион в клас А6 на пистовият ни шампионат.
Той бе коронован след победа в директен двубой с конкурента си за титлата Михаил Симеонов(Ситроен С2) в последният кръг от националния шампионат на пистата Серес в Гърция.
Класиралия се по-напред от двамата пилоти ставаше шампион. Петков успя да спечели пол-позишън в класа си с убедителна преднина, но още в началото на втората квалификация му се счупи мотора. Това наложи ремонт до късно на двигателя  от Рангелов Моторспорт с помощта на колеги, но издържливостта на мотора за състезанието оставаше под сериозен въпрос.
Мирослав Петков:
Квалификацията бе много трудна защото във втората част когато пистата бе най-бърза успях да направя само 3 обиколки преди двигателя да изхвърли маслото. Все пак последната ми обиколка бе достатъчно добра за пол-позишън.
Въпреки че успя да стартира с въпросителните около издържливостта  на двигателя за състезанието, още на старта напрежението и умората си казаха думата и Мирослав Петков загуби няколко позиции преди първия завой. В следващите завои до края на обиколката обаче той бързо настигна и се залепи зад конкурента си за титлата Мишо Симеонов. Петков прилагаше силен натиск върху конкурента си и така в 3-тата обиколка поведе след много успорвана битка с младия си съперник. След като поведе Петков нямаше проблем да се откъсне напред и да финишира първи осигурявайки си шампионската титла в клас А6.
Мирослав Петков:
Няколко коли ми взеха старта, но ги изпреварих още в първата обиколка и се залепих зад Мишо Симеонов. Той ме баваше една-две обиколки и на третата обиколка го изпреварих, но веднага на правата той си върна позицията. Все пак в края на старт-финала спрях по-късно и го изпреварих отново. След това в завоите успях да му се откъсна и продължих малко по-малко да го оставям назад. Накрая от отбора му подадоха контестация срещу мен заради първото изпреварване, но по моята кола нямаше и драскотина, така че не бе уважено. Той се опитваше да ме затваря още от първата обиколка, което го правеше много по-бавен и затова оязвим.
Накрая се радвах, че завърших в последните 3 обиколки от състезанието защото двигателя ми издаваше странни звуци. Не вярвах, че мога да финиширам, но двигателя издържа до края.

Няма коментари:

Публикуване на коментар