Съвмени проверки на
такиметровите шофьори, извършващи дейност в общината, ще стартират през месец
април. Това стана ясно след проведената работна среща, организирана от
заместник-кмета Мария Попова. „След множество подадени сигнали от недоволни
клиенти от различни таксиметрови фирми в града, бе взето решение за извършване
на съвместни проверки от пет компетентни институции. С предприемането на
превантивните мерки се цели преустановяване на порочни практики в превоза на
пътници и нарушаването на нормативните уредби“ – коментира Попова.
Заместник-кметът допълни, че в началото на годината всички шофьори, осъществяващи таксиметров
превоз, са били уведомени че трябва да развиват своята дейност съобразно
действащото законодателство.
При специализираните инспекции ще се следи за спазване на данъчното и
трудовото законодателство, за валидни разрешителни, както и за
законосъобразното и безопасно извършване на таксиметров превоз на пътници. При
констатирани нарушения контролните органи ще съставят актове за извършване на
административни нарушения.
На работната среща
присъстваха още: директорът на НАП в града – Александър Александров, началникът
на областния отдел „Автомобилна администрация“ Любомир Бранков, ръководителят
на КАТ – Враца Иван Коцев, представител на „Инспекция по труда“, ръководителят
на звено „Инспекторат“ Галя Цветанова и Виктория Начева – старши експерт
„Транспорт и пътища“ в Община Враца.
В края на срещата Мария
Попова коментира, че проверките са началото на една добра комуникация и
координация между петте институции, с цел осигуряване на по-сигурен таксиметров
превоз в града.
Община Враца апелира
ползвателите на таксиметрови услуги, както и шофьорите на таксита, да подават
сигнали за нередности на дежурния телефон в местната администрация: 0885 11 88
57.
Няма коментари:
Публикуване на коментар