Община
Враца обяви прием на документи за подбор на персонал, потребители и социални
асистенти за изпълнение на дейностите по проект „Създаване на център за
интегрирани комплексни социални услуги за хора с увреждания и техните семейства
в община Враца”. Проектът се финансира по Оперативна програма „Развитие на
човешките ресурси” 2014-2020 и е на обща стойност е 388 471, 78 лв.
Проектът
има за цел да подобри качеството на живот и достъпа до услуги за социално
включване, в отговор на комплексните потребности, включително и здравни, на
хора с увреждания и икономически неактивни лица, които полагат грижи за хора с
увреждания в семейството си в община Враца.
Срокът,
в който могат да се подават документи за подбор на екип за Центъра за
интегрирани комплексни социални услуги е 31.08.2017 г. и той включва: ръководител,
социален работник, психолог и медицинска сестра. Те ще извършват консултации и
ще оказват психологическа подкрепа на потребителите и на лицата, които полагат
грижи за хора с увреждания в техните семейства.
Работните
места и изискванията за тяхното заемане са обявени на интернет страницата на
Община Враца. Пълният комплект документи може да се получи и лично на адрес:
Община Враца, ул. „Стефанаки Савов“ № 6, ет. 3, стая 96. Избраните лица ще
бъдат наети на трудови договори за времето на изпълнение на проекта.
Потребители
и лица, които желаят да заемат длъжността „Социален асистент”, могат да подадат
документи за кандидатстване до 11.09.2017 г. в стая № 96, етаж 3 в сградата на
Общинска администрация – Враца. Комплектът документи е достъпен на сайта на
Община Враца www.vrаtza.bg, както и в стая № 96.
Допълнителна
информация относно проекта и приема на документи може да се получи на тел:
092/624581, вътрешен – 284.
Няма коментари:
Публикуване на коментар