Бисквитки

понеделник, 22 декември 2014 г.

Откриват изнесен офис за административни услуги в жк „Дъбника” във Враца

За първи път в своята история, Община Враца ще започне да предоставя изнесени административни услуги в сградата на пълномощничеството в жк „Дъбника”. От днес започна работа изнесеният офис с две работни места, като до утре включително ще се тества системата, а първите клиенти ще бъдат обслужени на 29 декември.  „Откриването на този нов офис е в улеснение на жителите на трите жилищни комплекса „Дъбника”, „Сениче” и „Металург”. Ще помогнем на хората да получават административни услуги, предоставяни от Общината, по-близо до домовете си” – коментира кметът инж. Николай Иванов.
Първоначалният пакет ще включва 14 административни услуги по гражданско състояние, а до края на 2015 г. се очаква в пълномощничеството да се предлагат всички видове административни услуги на общинската администрация. Предвижда се също след 1 март следващата година в изнесения офис да могат да се заплащат местни данъци и такси.
         Административните услуги, които ще се предоставят от 29 декември в пълномощничеството в жк „Дъбника” са издаването на дубликати на удостоверенията за раждане и за сключен граждански брак, удостоверение за наследници, препис-извлечение от акт за смърт, удостоверение за семейно положение, удостоверение за съпруг или съпруга, удостоверение за идентичност на лице с различни имена, удостоверениние за сключване на брак от български граждани в чужбина, удостоверение за настоящ или за постоянен адрес при промяна и други.
В пълномощничеството има пълен списък на предлаганите услуги, заедно с информация за условията за издаването на различните видове документи, сроковете за получаването им и дължимите такси.  На същото място гражданите от „Дъбника” ще могат да се подават и всички видове общи заявления, молби, сигнали и жалби.
Изброените административни услуги, освен по традиционния начин, ще могат да бъдат заявявани и получавани и по електронен път, като единственото условие е гражданинът да има електронен подпис

Наградиха призьорите в конкурса за коледна украса

Призьорите в тазгодишния конкурс за най-красива коледна украса бяха наградени днес от кмета на Враца инж. Николай Иванов. Конкурсът се проведе от 9 ноември до 9 декември, като участниците бяха класирани в пет категории – обществена и административна сграда, туристически обект, частен дом и двор, витрина на магазин, фирма. На 10 и 11 декември комисия с председател главния архитект на града Данаил Дилков обиколи всички подали заявка за участие в конкурса и излезе с решение, което днес бе обявено от кмета.
В категорията „обществена и административна сграда” наградата тази година е за ОДЗ „Брезичка”. Сред туристическите обекти най-добре украсен е туристическият комплекс „Чайка”. Две награди се присъждат в категорията „частен дом и двор”. Това са домовете с адреси Враца, ул. „Любен Каравелов” № 1 и Враца, кв. „Бистрец”, ул. „Мътница” № 16. В категорията „фирма” наградата е за „Ромтех – 3S” ООД. „Честито на наградените, а на всички участници благодаря за усърдието да направим заедно града ни още по-приказен в празничните дни преди Коледа и Нова година!” – каза инж. Николай Иванов.



Кметът благодари на дарители


            Тази година Община Враца допълни коледната украса на града с нови светещи гирлянди, завеси и пана. Украсата стана по-пищна, а за първи път бе украсен и площад „Христо Ботев”. В това градът ни да има своя наистина празничен вид Община Враца отново имаше съмишленици. „Искам днес да благодаря на фирмите „Враца стил” АД, „Водстрой 98” АД, „Понсстрой инженеринг” ЕАД, „Опал 94” АД, „Елитком”,  „Строителна компания” ООД, СД „Гарант – 90 – Цонев и сие” и „Камба 2000” ООД, които направиха дарения от общо 18 100 лева, като с тези средства бе закупена част от коледната украса. Искам да благодаря и на фирмата „Виваком”, която дари украсата за фонтана и дърветата на площад „Христо Ботев”. Вярвам, че ползотворното ни сътрудничество ще продължи в името на просперитета на нашия град” – каза кметът инж. Николай Иванов.
До всички дружества са изпратени благодарствени писма.


Даниела Хитова,

гл. експерт „Връзки с обществеността”








Няма коментари:

Публикуване на коментар