Бисквитки

понеделник, 13 февруари 2012 г.

Близо 56 000 клиенти са обслужени в офис Враца през 2011 година


 През 2011 година офис на НАП Враца са посетили близо 56 000 клиенти. Средното време за обслужване на клиент е 9 минути.
Най-често използваните услуги са - подаване на данъчни и осигурителни декларации, информация във връзка със здравния статус и издаване на удостоверения.
20 350 са приетите и обработени данъчни декларации по ЗДДФЛ и ЗКПО. Справките декларации по ЗДДС са 29 720 бр., което е с 5 % повече спрямо 2010 г. Над 70 % от тях са подадени по електронен път. Приетите придружителни писма за осигурителни декларации са 49 хиляди. Издадените документи свързани със здравно-осигурителния статус са над 18 хил., издадените удостоверенията –  14 хил.
 През годината броят на извършените проверки по прихващане и връщане е 1 142, проверките за регистрация и дерегистрация по ЗДДС са 362 броя. Във връзка с регистрация и промени в регистрацията офиса във Враца са посетили 4646 клиенти. Дерегистрираните по ЗДДС лица по инициатива на органа по приходите са 80 броя.
         Съставените актове за нарушение са 829 броя, в т.ч. 725 по ЗДДФЛ и 104 по ЗДДС, ЗКПО и КСО.  
          Органите по приходите от сектор „Услуги за клиента” се стремят, да обслужат своевременно и с необходимото качество многобройните клиенти посетили офис  Враца, но трябва да се отбележи, че все повече се увеличава броят на юридическите и физически лица предпочели да  подадат документите си по интернет. През 2011 година значително се  увеличи делът на подадените декларации по електронен път, чрез пощенски клон или по пощата с обратна разписка. За това разбира се допринасят и  медиите, чрез които се популяризират електронните услуги на НАП сред обществото.
 През 2011 година служителите от сектор „Обработка на плащания и задължения”  са въвели 201 ревизионни акта, 322 наказателни постановления, 2 035  акта за прихващане и връщане, осчетоводени са 26 780 транзакции, в т.ч. 6 592 по  РА, създадените платежни нареждания са 3 739, уточнените платежни документа 39 837. Стремежът е данъчно-осигурителната сметка на задължените лица да съдържа вярна и точна информация.

Няма коментари:

Публикуване на коментар