Бисквитки

петък, 6 ноември 2020 г.

Електронната комуникация с НАП спестява време, средства и е сигурно предпазно средство по време на епидемиологична обстановка.

 

11/6/2020

 

За информация: Людмила Байчева                 

                                      Тел.:092 66 84 100 

 

 

Териториална дирекция на НАП Велико Търново, офис Враца призовава всички свои клиенти да   посещават офисите на институцията само, когато е крайно необходимо и неотложно, като за целта се възползват от възможностите за дистанционна комуникацияс приходната администрация. Това се налага поради усложнената и динамична обстановка в страната, свързана с вируса COVID-19. Клиентите, които разполагат с ПИК или електронен подпис, могат да ползват всички предоставяни от НАП електронни услуги на  адрес https://inetdec.nra.bg/. По електронен път може да се достъпи цялата налична информация необходима за бизнеса, самоосигуряващите се лица и гражданите, които имат нужда от удостоверяване на факти и обстоятелства пред други институции. Чрез дистанционната връзка могат да се подават всички данъчни и осигурителни декларации, да се извършва проверка и уточняване на здравния статус на лицата, да се заплащат текущи и просрочени задължения. По електронен път се заявяват и получават  удостоверения и други документи издавани от Националната агенция за приходите. За тези, които не разполагат с електронен подпис напомняме, че  всички услуги предоставяни на  физическите лица могат да бъдат използвани само с издаден персонален идентификационен код от НАП. ПИК се получава от всеки офис на НАП, напълно безплатно и в рамките на броени минути. За допълнително улеснение сме предоставили възможност за заявяване на ПИК с обаждане на информационния телефон на приходната агенция: 0700 18 700,   на имейл: infocenter@nra.bg,  по пощата, както и през системата за сигурно електронно връчване (https://edelivery.egov.bg/),  поддържана от Държавна агенция „Електронно управление“.  Всичко това спестява време, необходимост от попълване на документи и ограничава присъствието в офисите само до удостоверяване получаването на кода. Достъпът до сградите на офисите  е строго контролиран, като не се допуска наличие на клиенти без предпазни средства, както и струпване на хора пред гишетата за обслужване. Ежедневно, по няколко пъти на ден се извършва дезинфекция на помещенията свързани с обслужване на клиенти. Всички служители от териториалната дирекция работят в тази усложнена обстановка с необходимия професионализъм и вежливо отношение към клиентите. Възползваме се от случая от името на ръководството на ТД на НАП Велико Търново  да изразим  голямата си благодарност към нашите служителите, които вече осем месеца доказват съпричастност към общата кауза, полагат всички усилия за  нормалното протичане на процесите и поддържат високия имидж на агенцията в обществото изграждан и доказван през годините.       

 

  При възникнали конкретни запитвания от клиенти на администрацията, информация може да се намери на сайта на приходната администрация www.nap.bg или на телефона на НАП – 0700 18 700 /обажданията се таксуват по стандартната тарифа на съответния оператор/.

Няма коментари:

Публикуване на коментар