ОБЯВЛЕНИЕ
ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА
КОНКУРС ЗА ДЪРЖАВЕН СЛУЖИТЕЛ
На основание чл.10а, ал. 2 от Закона
за държавния служител (ЗДСл), чл. 14, ал.1 от Наредбата за провеждане на
конкурсите за държавни служители (НПКДС) и Заповед № 492 / 29.03.2017 г. на Кмета на
Община Враца
ОБЯВЯВА КОНКУРС
За длъжност „Главен инженер ”, в отдел „ Устройствено планиране и
контрол по строителството“ към Дирекция „Строителство и инфраструктура“ Общинска администрация Враца.
1.
Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността, предвидени в
нормативните актове:
1/ Кандидатите да отговарят на условията по чл.7, ал.1 и 2
от Закона за държавния служител;
2/ Кандидатите да имат придобита образователна степен
„Бакалавър”;
3/ Кандидатите да имат най-малко 3 /три/ години
професионален опит или присъден най-малко IV-ти младши ранг.
Минимален
размер на основната заплата, определена за длъжността - 680.00 лв.
Брой работни места - 1 бр.
Допълнителни умения и квалификации, носещи
предимство на кандидатите:
- Предпочитана област, по която е придобито
образованието – Технически науки, с професионални направления - архитектура,
строителство и геодезия;
- Умения за работа с MS office
-Word, Excel; Internet, правно - информационни продукти и др;
- Познания в областта на местното
самоуправление и местната администрация;
-
Познания на нормативната уредба, касаеща дейността;
-
Аналитична компетентност;
-
Ориентация към резултати;
-
Работа в екип;
- Фокус към клиента (вътрешен/външен);
-
Комуникативна компетентност;
-
Професионална компетентност.
2. Кратко описание на длъжността по
длъжностна характеристика:
Участие при провеждането на политиката на
Община Враца в областта на публичната инфраструктура, околната среда,
инвестициите, устройственото планиране и контрола по строителството, както и за
дейности определени в съответствие със специалните законови и подзаконови
актове, правилници и наредби.
Размерът на индивидуалната основна
месечна заплата за длъжността се определя, съгласно Наредба за заплатите на
служителите в държавната администрация - от 680.00 лв. до 1 250.00 лв.
Длъжностната характеристика е на разположение
на кандидатите в стая № 32 на Община Враца.
3. Начин за провеждане на конкурса - тест и
интервю.
4. Необходими документи, за участие
в конкурса, които кандидатите трябва да представят:
4.1. Заявление за участие в конкурса съгласно Приложение №
2 към чл. 17, ал.1 от НПКДС;
4.2. Декларация от лицето по чл.
17, ал. 2, т. 1 от НПКДС за неговото гражданство, че е пълнолетно, не е
поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ
характер на лишаване от свобода и не е лишено от правото да заема длъжността,
за която кандидатства;
4.3. Заверено копие от документ за придобита образователно
квалификационна степен;
4.4.Заверено копие на документ, удостоверяващ
професионален опит или придобит ранг като държавен служител (ако има такъв);
4.5. Заверено копие от документ за самоличност;
4.6. Професионална автобиография;
4.7 Заверени копия на други документи – за компютърни
умения, сертификати и др. (ако притежава такива).
Заедно със заверените копия от документите за
кандидатстване се представят и оригиналите за сверяване, след което се връщат
на кандидатите.
5. Документите
следва да бъдат представени в Община Враца, гр. Враца, п.код 3000, ул.
„Стефанаки Савов” № 6, в „Център за административно обслужване”, гише „Общо деловодство” в срок до 14 дни от датата на публикуване на
обявлението (в случай, че крайният срок е неработен ден – срокът изтича в
първия работен ден след него). Документите се подават лично от кандидатите или
чрез упълномощени представители.
6. Мястото,
където ще се обявяват списъците или другите съобщения във връзка с провеждането
на конкурса е информационните табла в сградата на Общината и официалния
сайт на Община Враца – www.vratza.bg.
Телефон за контакти: 092 62 24 68
КАЛИН КАМЕНОВ
Кмет на Община Враца
Няма коментари:
Публикуване на коментар