Във
връзка с влезли в сила изменения на Закона за автомобилни превози и Закона за
местни данъци и такси, Община Враца напомня, че издадените през предходни
години разрешения за извършване на таксиметров превоз на пътници запазват
действието си до изтичането на срока, за който са издадени, но не по-късно от
31.12.2016 година. Ново разрешение се издава за срока, посочен от превозвача,
но не по-късно от края на календарната година, за която се иска разрешението.
Условие
за получаване на разрешението е платеният данък върху таксиметров превоз на
пътници, чийто годишен размер за общината е 400 лева.
Подаването
на документи за издаване и получаване на разрешение е при спазване на следния
ред:
-
заявлението за 2017 г. се подава и получава в
Информационния център на Общината – всеки работен ден от 8:00 до 17:00 часа;
-
към заявлението следва да бъдат приложени освен списък
на автомобилите с посочен срок на разрешението от превозвача, копие от приходен
документ за платен данък и всички изискуеми документи по чл. 24, ал. 2 от
Наредба 34;
-
съвкупната годишна цена за издаване на разрешение
за извършване на таксиметров превоз на пътници е 80 лева /в т.ч. 10 лева
административна услуга, 10 лева стикер и 60 лева стоянка/;
-
при получаване на разрешението за 2017 г. следва
да бъде върнато издаденото от предходни години разрешение.
Плащането
е след подадена данъчна декларация по образец в Дирекция “Местни данъци и
такси” в общината. Дължимият данък върху таксиметров превоз на пътници се
заплаща за всеки отделен автомобил – в брой, на касите на дирекцията, в
Български пощи или по банков път с код и вид на плащане 441400 – „Окончателен
годишен /патентен/ данък и данък върху
таксиметров превоз на пътници”.
Няма коментари:
Публикуване на коментар