Днес, 2.02.2016 г. в Община
Враца се проведе обучение на кметове на кметства и главни специалисти -
секретар в кметствата. Целта на
обучението е да се разяснят законовите изисквания, които трябва се спазват при
извършване на административните задължения в кметствата. Работната среща бе
открита от секретаря на Община Враца Нина Дакева, която запозна присъстващите с
дневния ред на програмата.
Правата и задълженията на
длъжностните лица в кметствата при извършване на нотариални заверки на
документи бяха представени от първия лектор на обучението - нотариус Светла
Бошнакова. Сред темите на работната среща бяха още редът и начинът за връчване
на призовки, разяснени от съдиите от Районен съд-Враца Пламен Шунков и Вероника
Бозова, както и частните съдебни изпълнители Иванка Цонкова и Валери Йотов.
Няма коментари:
Публикуване на коментар