НАП обнови стратегическия си
документ - Харта на клиента, за да отговори на съвременните изисквания в сферата на обслужването и да отрази
развитието на Агенцията през последните години.
Хартата е разпространена до всеки
един служител от офис на НАП Враца за да се запознае със съдържанието на
документа и да приеме ценностите и принципите заложени в него.
Директорът на офис Враца
Александър Александров, лично проведе срещи със служителите, на които представи
новата Харта на клиента на НАП и успя да предизвика интересни дискусии. От
проведените разговори стана ясно, че всички служители познават документа,
разбират и оценяват неговото съдържание.
Подписи върху плаката с
обновената Харта положи директора на офиса и началника на отдел „Услуги за
клиенти”. Плакатът е поставен на видно място в сградата на офис Враца, като
гаранция за изпълнение на поетия ангажимент от НАП към клиентите за справедливо
отношение и спазване на законността. На бюрото на всеки служител, който
контактува директно с клиенти е поставено копие от Хартата.
Хартата на клиента поставя фокус
върху насърчаване на доброволното изпълнение на задълженията за плащане на
данъци и осигурителни вноски. С нея служителите на Агенцията поемат отговорност
да реагират своевременно, когато са допуснали грешка. В документа са описани и
очакванията към клиентите, които се изразяват най-вече в спазване на данъчното
и осигурително законодателство.
„Документът публично заявява
визията на агенцията за следващите години и готовността ни да се развиваме,
служейки на обществото“, заяви по повод обновената Харта изпълнителният
директор на НАП Бойко Атанасов.
Юлия Грънчарова
Няма коментари:
Публикуване на коментар