С новата
си Харта данъчните се ангажират законността и спазването на правилата да са водещи
в работата им
В Хартата на клиентите, публикувана на www.nap.bg, НАП обещава на гражданите и
фирмите справедливо и честно отношение. В документа са описани също основните права
и отговорности на клиентите при контактите им с приходната администрация.
НАП обнови стратегическия си
документ, наречен Харта на клиента, така че да отговори на съвременните
изисквания в сферата на обслужването и да отрази развитието на Агенцията през
последните години.
Хартата поставя фокус върху насърчаване
на доброволното изпълнение на задълженията за плащане на данъци и осигурителни
вноски. С нея служителите на Агенцията поемат отговорност да реагират
своевременно, когато са допуснали грешка. В документа са описани и очакванията
към клиентите, които се изразяват най-вече в спазване на данъчното и
осигурително законодателство. Хартата е разпространена сред всички служители на Агенцията.
„В хартата НАП открито заявява
приоритета си за насърчаване на доброволното изпълнение и ангажиментите на
всеки от екипа на агенцията за справедливо и равнопоставено отношение към
клиента. Редом с това са посочени и ангажиментите, които бизнеса и гражданите
имат към държавата и служителите на агенцията. Документът публично заявява
визията на агенцията за следващите години и готовността ни да се развиваме,
служейки на обществото“, заяви по повод обновената Харта изпълнителният
директор на НАП Бойко Атанасов.
: Юлия Грънчарова
Няма коментари:
Публикуване на коментар