През седеммесечието на 2014
година офис на НАП Враца са посетили
близо 32 000 клиенти. Средното време за обслужване на клиент е 9 минути.
Най-често използваните услуги са
- подаване на данъчни и осигурителни декларации, информация във връзка със
здравния статус и издаване на удостоверения.
Над 17 300 са приетите и
обработени данъчни декларации по ЗДДФЛ и ЗКПО. Справките декларации по ЗДДС са 19
530 бр., което е с 5 % повече спрямо същия период на 2013 г. 99,97 % от тях са
подадени по електронен път.
През полугодието броят на извършените проверки
по прихващане и връщане е 795, проверките за регистрация и дерегистрация по
ЗДДС са 230 броя. Във връзка с регистрация и промени в регистрацията офиса във
Враца са посетили 2275 клиенти. Дерегистрираните по ЗДДС лица по инициатива на
органа по приходите са 48 броя.
Съставените актове за нарушение са 101
броя, в т.ч. 38 по ЗДДС, 35 по ЗДДФЛ, , 15 по ЗКПО и 14 по КСО.
По
повод уточняване на задълженията са направени близо 2 хиляди справки
Органите
по приходите от сектор „Услуги за клиента” се стремят, да обслужат своевременно
и с необходимото качество многобройните клиенти посетили офис Враца, но трябва да се отбележи, че все
повече се увеличава броят на юридическите и физически лица предпочели да подадат документите си по интернет. През 2014
година значително се увеличи делът на
подадените декларации по електронен път, чрез пощенски клон или по пощата с
обратна разписка. За това разбира се допринасят и медиите, чрез които се популяризират
електронните услуги на НАП сред обществото.
Няма коментари:
Публикуване на коментар