В календара на проявите се правят размествания, които да привлекат повече делови посетители с интереси към представените браншове.
Променяме програмата си, за да сме по-полезни на бизнеса, заяви изпълнителният директор на Международен панаир Пловдив Богомил Бонев на пресконференция. |
Най-радикални са преобразуванията в Международния панаир на потребителските стоки и технологии. Изложбите, които се включваха в него, ще се провеждат по различно време в периода от февруари до май, а специализираната изложба за яхти, лодки и екипировка за спорт и свободно време „Boats&Sports Expo” отива в Международния технически панаир (26.09-01.10.2011).
Идеята за това разместване в календара e на самите участници, тя е мотивирана със спецификата на отделните браншове и техните маркетингови интереси, поясни Богомил Бонев. По света многобраншовите панаири вече се смятат за отживелица, по-предпочитани са специализираните изложения. Новото групиране на проявите е свързано с вида на деловите посетители с ясно формулирани бизнес цели и носи по-голяма търговска ефективност за изложителите. То е продължение на нашата нова стратегия, стартирала през миналата година и насочена към инвестиции в маркетинга, изложителите и техните клиенти, добави г-н Бонев.
Програмата на Международен панаир Пловдив за 2011 година започва с 3 изложения - „Винария“ (за лозарство и винарство), „Фудтех“ (за храни и напитки, опаковки, машини и технологии) и „Хорека Пловдив“ (за оборудване за хотели, ресторанти, кафетерии и търговски обекти).
За първи път те ще се проведат паралелно от 23 до 26 февруари. Така ще се съберат представители на сектори, които имат общи интереси, основно в сферата на туризма, ресторантьорството, производството и търговията с храни и напитки. Ще се привлекат и повече бизнес посетители.
Международната изложба „Фудтех“ е с изцяло променена концепция, специални отстъпки в наемите за експозиционни площи, бонуси и рекламни пакети. За първи път ще бъдат обособени 10 специализирани салона: за месо и месни продукти, за мляко и млечни продукти, за хлебарство и сладкарство, за захарни и шоколадови изделия, за консервирани храни, за органични храни, за безалкохолни напитки, за риба и рибни деликатеси, опаковъчна промишленост, машини и технологии за хранително-вкусовата индустрия. Предвидени са също зона за демонстрации, зона за иновации и дегустации, конкурс „Изборът на потребителя“.
Към „Хорека Пловдив“ се добавя и специализираната изложба за СПА и Уелнес обзавеждане и оборудване, тъй като съвременните хотели, фитнес зали, дневни СПА центрове задължително предлагат подобни услуги.
„Винария 2011 се очертава по-силна от предишната, завръщат се компании, които миналата година не участваха“, каза Богомил Бонев. Добра прогноза очертават и досегашните заявки за Международната селскостопанска изложба „Агра“ (9-13 март).
Международен панаир Пловдив добавя в програмата си новата международна изложба за мебели и интериорен дизайн „Интер хоум дизайн“. На нея ще се представят производители и търговци на мебели, текстил и аксесоари за дома и офиса, машини и технологии за тяхното производство, консултанти и стилисти. Първото издание на „Интер хоум дизайн“ ще бъде от 11 до 14 май. Паралелно с него се организира и международната изложба за мода „Тексмод“, предназначена за браншовете: текстил и трикотаж, облекла, кожени изделия, обувки, аксесоари, машини и технологии за производството им. По този начин се получава една панорама на модата за човека и дома.
Април става своеобразен месец на културата и образованието. В дните от 13 до 16.04 ще се проведат Международната изложба за печатна комуникация „Принтком“, Национален конкурс за фирмен календар, Международният конкурс за панаирен плакат, Салонът на изкуствата „Импресия“ и Международният панаир на тренировъчните фирми ТФ-ФЕСТ.
В периода между 30.03 и 03.04 са планирани няколко изложения, обхващащи различни видове хоби, забавления и мода. Това са „Природа, Лов, Риболов“, „Цветна пролет“, Италиански фестивал на красотата и прическата, Международни фелиноложки и киноложки изложби.
След тях – от 8 до 10 април, идва ред на „Феър Мото шоу“. Изложението за мотоциклетизъм стартира през 2010 г. и веднага стана много популярно. Неговото второ издание ще бъде още по-атрактивно, заяви Богомил Бонев.
Панаирните прояви вече ще се откриват от най-големите изложители, за да не смесваме бизнеса и политиката, подчерта той.
След успешното участие на ЕКСПО 2010 в Шанхай търсим лоби сред други държави, за да може след 7-8 години България да кандидатства за домакинство на Световно изложение, каза изпълнителният директор на Международен панаир Пловдив, който организира представянето на страната на този престижен международен форум.
Няма коментари:
Публикуване на коментар